songul_21 Tek yumurta ikizi kızlarım dün saat 6da doğdular çok şükür. Çok sıkıntılı bir süreçti. Herşeyin üst üste geldiği bi anda ne olduğunu bile anlamadığım bi doğum oldu
gata songul_21 Allah analı babalı büyütsün bir an önce kavuştursun inşallah numarada söylemeyi unuttum ☺️
Medos123 songul_21 hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bn ikiz hamilesiyim 33 haftalık olduk.. Erken doğum riskimiz var maalesef bizimde. Kaç kg doğdular sizin bebişler🥰
Elifttk songul_21 Hyırlı olsun 🥰 rabbım sağlıkla buyutmeyı nasıp etsın bızlerede hayırlısıyla doğumu 😀
songul_21 Nursema27 allah razı olsun çok teşekkür ederim. Birinin solunum sıkıntısı var maalesef. Biri de 28 haftalık kadar gelimiş sadece ttts sendromu vardı
songul_21 gata biri diğerinin büyümesini engelliyo dediler. Çok kan gidiyormuş birine. O yüzden birinin gelişimi 28 haftada kalmıştı
sumeyra14 Medos123 Merhabalar. Ben de 32 haftaligim . Vajina da ağrı ve zonklama hissediyorum Acaba bu da erken doğum riski sayılıyor mudur :(
Medos123 sumeyra14 ikiz gebelikte vajınada baskı çok oluyor. Bn yürüyemiyorum bazı zamanlar. Ama bnde bu 25. Haftada beri var erken doğum riski değil bnce bu. Bnm servikal uzunluğum 29 çıktı. Zaten ikizlerde her zaman bir erken doğum riski oluyor
songul_21 sumeyra14 bende de çok vardı o. Sonradan geçti kendiliğinden. Yan taraflara dönerken yada yürürken zorluyordu baya hamileliğin son iki haftasından sonra geçti.
MorVosvos songul_21 bende 32+5de doğum yaptım. Çift yumurta erkeklerine. Zor bir süreçti ama şuan 19 aylıklar. Sağlıkla kavuş bebeklerine inşallah.
songul_21 MorVosvos amiiinnn Allah razı olsun dualarınızı esirgemeyin bebeklerden. Rabbim sizinkileride size bağışlasın