Merhaba kızlar 14. Haftanın içindeyim cumartesi günü gece sulu kanamam oldu hemen acile gittim doktor bebekte ve kese de bişeyin olmadığını söyledi bir gün gözetim altında kaldım düşük önleyici iğne yaptı bana sabah baktığında bebekte yine bir şey yoktu ama kanamam idrarımı yapınca ya geliyordu ya da gelmiyordu silince belli oluyordu.bu sabahta tekrardan olmaya başladı bu kanama ama bu sefer silince minik kan pıhtısı şeklindeydi böyle olmasa da bu tarz sorun yaşadınız mı hiç ?