Kızlar selam. Geceden beri ara ara regl ağrısı gibi ağrım var. Her idrar sonrası sildiğimde peçeteye şeffaf akıntı geldi. En son bir damla pembe kanla karışık geldi. Şuanda da hafif 10-15 dakikada bir regl ağrısı gibi ağrım oluyor. Öğleden sonraya randevum var. Acaba doğumum mu başlıyor? 39+2 yiz bu arada.