Şuan 36. Haftadayım geçmeyen sancım var. Adet sancısı gibi belimden aşağı tarafımda sancı hissediyorum. Gece özele gittim nstye bağlamadan direk açıklık var mı diye baktı 1 parmak kadar açılma var dedi alttan muayene ettiği için benim ağrım daha çok olmaya başladı. Daha öncesinde de nstlerde sancım çıkmıştı erken doğum riski var demişti doktor . Sizce doğum gerçekleşir mi ?