Boncukk123 evet o aralar biraz zorlu geçiyor 🫣🙈 ama son haftalar artık gelsin yeterğğğğ diyorsun hem ağırlıktan hem yorgunluktan hem çok tuvalete gitmekten🥹😂 ve ben en çok kola içmeğğğğkkk istiyoğğğrum diye ağlıyordum😂 o yüzden son 2 hafta kala bu duyguların azalacak inşallah bebeğini merak edeceksin sadece acaba bana mı benziyor acaba gözü ne renk olacak, huyu kime benzeyecek falan 🤲