MadameNoire Edus35 dün gündüz 15.30 a kadar uyumuşum o yüzden bu gece hiç uykum gelmedi 2 saat sonra hastane için hazirlanicam randevum var . Uykum yok maalesef 😄
Merymuro Edus35 öksürük bademcik ve kulak agrisindan inliyorum balli süt falan icmeye kalktim 🥲var midir bir öneriniz
Edus35 MadameNoire ay öyle olur bende gece uyuyamayınca gündüzleri uyuyorum mal gibiyim yaaa 2 hafta sonra randevum daha çok var🫣
Edus35 Merymuro ayy çok geçmiş olsun valla ben sıcak limonlu su içiyorum anca öyle toplanıyorum bu yıl çok içtim içimden limon ağacı çıkıcak 😫🫣
Reyreyyyy Merymuro cok cok gecmis olsun sicak su buhari iyi gelebilir öksurugunuze beni rahatlatiyordu ♥️
MadameNoire Edus35 su an hastanede uykusuz oturuyorum hiç uyumadım bi an önce evime gidip duş alıp yatmak istiyorum🤣🤣
Ayse4242 Edus35 bende bu haldeyim hastanelerde bsey yapmiyormus gebe olunca zaten bide salgin var iyice psikolojikman cöktüm
Edus35 Didemm91 ayyyy çok geçmiş olsun Allah yar ve yardımcın olsun canım benim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebişi darısı bize 🤲🏼🧸🥰
Reyreyyyy filizkaplan Allahim en saglikli en kolay sekilde kucaginiza almayi nasip etsin insallah 🥹🥹🥹
fundatlas Edus35 uyuyamadım sabah sağlık ocağına gideceğim rutin takip için kan vercem sanırım çağırdılar bakalım.. Artık sabahlarım uyursam uyanamam çünkü 😂
Ayse4242 Oksuruk bas agrisi halsizlik kac gundur bu haldeyim 37 haftalik olduk bu halde sancim tutarsa ne yaparim die uyuyamiyorum
Edus35 Ayse4242 canım benim çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah tez zamanda iyileşirsin bebişinde kucağına alırsın 🤲🏼🥰
fundatlas Edus35 evet ya dün sabah 6da uyumuştum akşam 4ü geçiyodu kalktım 😂😂 çocukta açşıktan noldu karnımda bilmem artık 😂😂
Ayse4242 Edus35 allah razi olsun ikinci gebeligim ama insan korkuyor ya bu halde dogurursam nasil dogurucam hasta hasta