Kızlarımmm 40+4te doğurdummmm, normal doğum oldu kendime gelince anlatacağım inşallah 😌😌
xxR4bia Geçmiş olsun, Hayırlı evlat olsun inşaAllah gözünüz aydın ♥️
xxR4bia Maşallah, sağlıkla büyüsün yavrunuz 🧿