Merhaba hanımlar bende 5 haftayı bitirdim 6 haftaya girdim bugün azıcık acık pembe tonunda bi kanamam oldu doktora gittim kese var ama kalp atışı duyulmadı dedi acil kendi doktoruma ise gittiğimde sorun yok 3 hafta sonra gel duyulur dedi bu durumu yaşayan oldu mu bebeğimin kalp atışını duymamak çok zor