Yldzhh ben yaptırdım canım. Tabi henüz bebiş doğmadığı için kullanmıyoruz hoş doğduktan sonra yine uzun bi süre kullanmayız 😂 ben sepet beşik devri bitince oğlumla birlikte yatabilmek adına 120x200 büyüklüğünde yaptırdım. Ayrıca önünüde kapalı yaptırdım ki oyun parkı niyetine de kullanabilelim. Yerle nerdeyse birebir olduğu için ayaklandığı zamam gözüm kapalı rahatça yatırıp odadan çıkabilirim düşme tehlikesi olmaz. Ve kendi sıkılıp da ben bu yatağı istemiyorum diyene kadar uzun ömürlü kullanmak için montessori yatağı seçtim. Pişman olcağımı sanmıyorum 🥰