_ruzgarege 5 gün önce doğum yaptım sağ taraftaki dikişim ağrı ve yanma yapıyo iltihap kapmış olabilir mi oturunca batma yapıyo 😞
Damla _ruzgarege benimde öyleydi sol tarafım akıntı başladı sonra dikisten enfeksiyon kapmış dediler günde 3 kez batikon ile temizledim ve temiz nemli tutmayacak bir bez koydum üzerine böyle yaptıkça geçti
Gizemavcii08 _ruzgarege kuzum daha bugün video izledim sezeryan doğum ile ilgili bu tarz ağrıların normal olduğunu söylüyordu dr ama sen yüne de kendi doktoruna yaz istersen