33+3 haftalık hamileyim bel ağrısı bende çok çekiyorum yatarken uzanırken ayaktayken fark etmez her daim ağrıyor uyuduğumda bir tek unutuyorum diyebilirim 32.haftadan sonra daha net hissettirdi kendini , sancı olarakta bende öyle bir şey yok çok şükür ama ayakta durduğumda özellikle yürüyüş yaparken diyim bebek bir yere toplanıyor ve orası inanılmaz kasılıyor adım dahi atamıyorum sonra elimle o bölgeye hafif üstten masaj uyguluyorum geçiyor