Sbealyihnan Arkadaşlar kaçıncı haftada doğum yaptınız merak ediyorum bende 36+3’üm. Dün nstde sancım çıktı. 3-4 akşam önce çok fena sancı yaşadım ama geçti. Arada kasılmalar giriyor kasığıma ve bebeği baya aşağıda hissediyorum artık
ZeynepAsya1 Sbealyihnan 36+5te doğum yaptım kızımı şimdi 34+2 hamileyim sanki bu da öyle doğacak gibi hissediyorum 😊