tugcesakzci cennetb suyunuz fazlaysa gebelik şekeriniz varsır. Yediklerinize dikkat ederseniz düzelir. Karbonhidra, şekerli gıdalar, nişastalar, hamur işleri va tüketmemeniz gerekiyor
MadameNoire cennetb su fazla olunca doğum yaptırıyorlar diye biliyorum en azından hafta büyükmüş kilosu falan da iyiyse bebisin küveze almazlar Allahin izniyle.. geçmiş olsun
cennetb Polatalemdar üstte nasıl kalıcak bilmiyorum ama bilen birisi yazarsa çok sevinirim sabahı bekleyemiyırım korku saldı
Mrkpcioglu cennetb korkmana gerek yok aynı durumu görümcem de yaşıyordu bebek iri o yüzden demişti doktor 😊
Mrkpcioglu cennetb zaten çok şükür ki doğumunuz yaklaşmış hiçbir sorun olacağını sanmıyorum. Korkmayın için rahat etsin istiyorsan git tabii ki 😊
Deylem 25 haftadan itibaren suyum fazlaydı şekeriniz var ise bunun etkisi olabilir.Benim şekerim sınırdaydı detayli ultrasonda organlarında hic bir problem görülmedi içinizi ferah tutun erken doğuma sebep olabilir dediler 35 haftalık olduk bile siz biraz daha sanslisiniz bu haftanızdan sonra ciğer gelişimi tamamlanmış oluyor. Perinatoloji takibi şart cünkü normal doğumda kordon sarkması gibi durumlar oluşabilir bu yüzden sezeryan gerekli görülebilir.Meyve yemeyi kesin şekeri karbonhidrati azaldin sonraki kontrolünüzde normale dönebilir 😌