Dnrrclkk benim bebeğim de Küvezde yarın bir hafta olacak 😔 36+4 te doğurdum solunum sıkıntısı var, ciğerlerinde su varmış 😔 ama durumu iyiye gidiyor çok şükür , çok sabırlı ol çok çok dua et Allah tüm hastalara şifa bekleyenlere yardım etsin , çok zor bir süreç ama çok güçlü durman gerekiyor . 🙏🏻