Krdln_ 33 haftalığım bende aslında herkes korkuyodur öyle değilmi bazılarımız ilk kez yaşayacağız bu duyguyu Allah hayırlı dogumlar nasip etsin tek avazda kurtarsın hepimizi inşallah .bende normal dogum istiyorum inşallah nasip olur bide bu kişiden kişiye değişir öyle degilmi🤗 bende düşünüyorum zor olsa eskilerdeki büyüklerimiz 9-10 tane doguruyolarmıs evde😐🤯🤪 Allah sabrını verir güzel düşünelim güzel olsun ❤️