flowers22 Herkese iyi forumlar iyi geceler arkadaşlar. Kasık fıtığı olupta normal doğum yapan var mu ? Yada yakını vs. yapan
AycagG Bende de kasık fıtığı var doktorum normal doğum yapamazsın ıkınmaman gerekiyor demişti. Bu nedenle sezeryanla doğum yaptım.