Baharoloji merveylmzrpcl ben Trendyol miladan aldım biyeli modeller var hoş duruyor bir bakın stoğu beklemek gerekiyor bazen genelde büyük bedenleri hamileler kapıyor hemen
Nurellaasss merveylmzrpcl Normal bir pijama takımı alıp üstüne uzun sabahlık alabilirsiniz. Kapalıysanız bu önerim. Çünkü ben lohusa takımı aldım ilk oğlum da ama öyle çok giymedim yani. Normal pijama daha rahat oldu. Tercih meselesi yine de ♥️
Antabus Ben dagiden aldım. Gecelik ve alt üst takım olarak. Hepsinin içinde olduğu tek bi takım satılmıyordu ama en çok içime sinen o oldu. Geneli gereksiz süslü ve rahatsız edici