Yeliz34 umrumdadegil erken daha tut içinde biraz daha 😊korkma rabbim yardım ediyor bir şekilde acısız diyemem evet acılı sancılı bir süreç ama herşey anlık ve unutuyorsun
Suzan-5656 Suzan-5656 yaparsın inşallah ya Allah kolaylık versin inşallah benim de ilk 😅😅 30+4 30a giriş yaptımdan belli korkular başladı 😢
Mekklc umrumdadegil Bende öyle hissediyorum bu hafta içi ya da önümüzdeki hasta senin bebiş gelcek 😅 sancıların sıklaşıyor mu ne durumdasın 🥹
Balbebek012 umrumdadegil kolay kolay merak etme zaten sancı çekerken bebiş çıkıveriyor kız 🤣 o esnada iki muhabbet et ebelerle saç makyaj filan sonra bir bakmışsın çıkmış😁😁😁