limonvari Haticeburak06 benim ilk gebeliğimde hiç krem vs kullanmadım bilinçsizce o kadar çok catladim ki. Göbeğim harita gibi hakikaten😔 hindistan cevizi yağı önerdi doktorum yine çatlama dedi 🙈 onu alıp süreyim bari
Zehraelisa Esraaaas benim bu ikinci gebeliğim ilk bebeginde gobegimde çatlak olmadı sadece kalcalarda oldu ama geçti şimdi yine hamileyim bakalm bunda nasıl olcak
limonvari Esraaaas keşke gecseydi😅harita gibi. Her yeri çatlak gobegimin. Sadece kırmızı değil de beyaz oluyor işte. İlk catladiginda kırmızı kirmiziydi
Hurreminyansanayisi hamileliğim oğlum 8 aylık tam 1 yaş olucak aralarında benimkiler hep gecelerin bebeği oğlumda geceleri kıpır kıpırdı buda ahahah birde birtek bende mi var bilmiyorum vajina kemiklerim inanılmaz ağrıyor geceleri uykumdan uyandırıyor özellikle dönerken çok acıyor
busraaa10 limonvari 21+6 olduk bugün ama hala tık yok bi iki kere hissettim bida yok 2 3 gündür hareket 🥲🥲
fatos41 limonvari 20+3 olduk ikinci gebeliğim oğlum da olmayan herşey şuan var ağırlaşmak nefes nefese kalmak özellikle karın batmaları birde hanımefendi sadece ben uzanıp dinlenince kıpırdamak isterse kıpırdıyor yoksa oda yok 😀