Kiwitoveannesi Edaa1334 bende tulum vermiştim ilk oğlumda tulum zibin eldiven şapka 1 tane battaniye 1 çorap koymuştum ikinci doğum için alt üst takım aldım fark etmiyor canım
Aynenkanka Edaa1334 olur tabii ki, ben de tulum vermiştim, hastane de kendi tulumlarını giydirip getirmişti 🥰
Aysnk Edaa1334 bizim ebe özellikle istememişti alttan çıtçıtlı olsun çocuğu kucaklarken belleri açılıyor hep demişti
Gizaksu Edaa1334 evet ondan da koyun, bir de coraplı pijama altı koymanızı öneririm tulumun içine. Kış ayları yenidoğanlar çok üşüdüğünden benden istemişti hastahane
Kiwitoveannesi Edaa1334 zibin dediğime bakmayın ondan koymuştum ilk 1 hafta ondan giydirdim daha ince daha yumuşak göbeğini sıkmasın diye göbeği düşünce bidaha normal zibina geçmiştim
Aysnk Edaa1334 ben zıbın için demiştim bence tulum daha zor altını alırken filan üst tarafda çok açılıyor bir de bazen kaka sızma durumlarında heosini baştan değiştirmek gerekiyor o yüzden bence daha zor