Mavidunyamm Evet sonunda 40 ta olduk 🤷🏻♀️ şuan ben bunları yazarken bile içerde bir oraya bir buraya giden oğluma selamlar 🙄 oğlum niye gelmiyorsun niye niye 🥺🥺 Cook yoruldum ağrılardan kramplardan 😬😬 KİMLER DOGURAMADİ DESTEK OLUN BANA 🥴🥴🥴
tugbaa54 Mavidunyamm sizin ilk doğum mu olacak birde kanala girmiş mi benim kanalda değildi geçen hafta kontrolüm vardı
Girlss19 Mavidunyamm Bende 39+5 tık yok ilk doğumum olacak heyecan korku hepsi bir arada iyice ağırlaştım çok yoruldum
tugbaa54 Bende 39+5 benimde canımı o kadar çok yakıyor ki çıksın istiyorum artık ikinci doğumum olacak ilk doğumum 39 +2 de olmuştu bu gelmek bilmedi
Mavidunyamm tugbaa54 benim de 3. Normal doğumum olacak ikincisi 41 de gelmişti buda onun gibi galiba 🥺
AlnSura Tabiii ki bende daha doğuramadım 40 haftalik olduk yarın kontrole gidicem 2.gebeligim büyük ihtimalle suni sanci verileck
Mavidunyamm AlnSura bende yarın gidicem bakalım ne olacak 🤷🏻♀️ bence şimdi vermezler ya suniyi, birkaç gün daha beklerler
tugbaa54 Mavidunyamm çok zor yaa sağlıkla kucağımıza alırız inşallah en kısa zamanda beklemek yoruyor bide benimkide çok hareketli canımı yakıyor artık hareketleri
AlnSura Mavidunyamm inşallah ya ben kendi sancmi bekliyorum Bi aksilik Bi sıkıntı çıkmazsa beklemek isterim
myprincessgirl 39+5 saat 01.36 hala uyuyamadım nefes alamıyorum dönemiyorum sağ salim bir an önce kavuşmak istiyorum
Mavidunyamm myprincessgirl Ay dönme olayını hiç söylemeyin ya 🥺 bende donemiyorum dönsem bile aşırı yavaş 😬