Busraaslan0 Kızlar 30 haftalık hamileyim. Saçımı boyamak istiyorum ama dipten değil uçlarını. Sizce birşey olur mu hamileyken yasak mı ?
rabisskocc Busraaslan0 ben bunlara pek inanmıyorum 17 18 haftalıkken yanlış hatırlamıyorsam full boyadım tek renge doktoruma danıştım, doktorum da açık alanda yaparsam birşey olmayacağını söyledi bir sorun olmadı şükğr
cerenyildirim Busraaslan0 selamlar 3. Ayın sonunda doktorumun da onayı ile boyatmıştım bende hemde dipten :)
Haticeburak06 Busraaslan0 2.ayda boyamıştım şimdi 5. Ay tekrar boyamak istiyorum bi yazı okudum doktorun yazısıydı dışarda aldığımız o mikroplardan iyidir diyodu yani çok riskli bişey değilmiş sık yapılmadığı sürece🙃
gozdexx Ben hurafelere inanmıyorum 3 aylıkken saçımın ihtiyacı olduğu için boyadım ve kestim çünkü o halde doğuma kadar bekleseydim saçım bakımsızlıktan ölürdü
Busraaslan0 gozdexx Ya bende kesim ve boya için denilenlere inanmıyorum ama boya kokusundan dolayı sordum hani acaba zararlı mı diye
Busraaslan0 cerenyildirim Anladım ya 20 yaşındayım hiç boya sürmedim hamilelik birazcık çirkinleştirdi beni bilmiyorum güzel bulmuyorum kendimi dipe asla boya sürmem de uçlarına yapsam mı diye düşünüyorum
cerenyildirim Busraaslan0 dönem dönem hepimizi çirkinleştik gibi geliyor. Doktoruna danışarak bence yapabilirsin. Zaten dip olmayınca hiç sıkıntı olmaz bence
Teraziii Bu hurafe degıl kımyasal olduğu için zararlı bebeğe. Bilimsel bişey bu araştırın isterseniz. Ama son ayların zaten Bıde uçlarda bence sorun olmaz siz yine doktora sorun. İlk aylar tehlıkelı olarak buluyorum dipten boyama olduğunda. @Busraaslan0
Busraaslan0 Teraziii Hurafe değil de öyle derler hamileyken saç kestirmek ömrü azaltır gibi söylentiler var ya boya da zararlı diye duymuştum. Ama evet son aylar dayım az kaldı son 75 gün zararlı değilse dipten boya değil de uçlarını boyamayı düşünüyorum
gozdexx Busraaslan0 bitkisel yani amonyaksız boya kullandım ben siz de boyamayı düşünüyorsanız bu tür boyaları tercih edebilirsiniz kimyasal kadar zarar vermez kokusu da ağır değil
Zarifedamla Busraaslan0 ben boyamıştım ama boyanın kokusunu çok alma kendin soluma kokusunu ve diplerine getirme boyayı saç derine ❤️