Aysegul58 Cerenglr bende gidiyorum.devlet hastanesinin gebe okuluna yeni basladik haftada 1 gun. 4 hafta suruyorms. Daha sık ya da uzun olsa giderim guzel ilerleyecek galiba.
rabisskocc Cerenglr yaşadığım ilde devlet hastanesinde her hafta iki gün canlı yüz yüze var ama ben hiç gitmedim niye bilmiyorum
Aysegul58 Bu arada zoomdan katilmak isteyenler de oluyorms baglanti yapiyorlar diye biliyorm. (Ben Ankara’daym)
Frkbsr Cerenglr instagramdan ilk adım ebe gebe okulu diye bir sayfa var konya ilk saglik müdürlüğünün yürüttüğü bir proje bir sürü eğitime online olarak katılabilirsiniz eğitimleri sayfada yayınlıyorlar