Herkese merhaba 34 haftalık hamileyim doğumum yaklaştığı için birşeyi merak ediyorum şimdi eğer sezaryan olursa epidural olacağı için yine doğumdan sonra aynı gün ağrı falan yaşanıyor mu yani narkoz alınca doğumdan sonra bir kaç saat insan kendine gelemiyor falan epiduralda varmı öyle bir durum.