SumeyyeTpl Kızlar beyaz sümüksü akıntım var yürüyünce fln genelde çok geliyor ama ne kaşıntı ne yanma var vajinada.Bu akıntı enfeksiyon demek mi acaba??
Hamisbayan SumeyyeTpl sıvı haldeyse normal hamilelikte akıntı olur ancak peynirimsi veya süt kesiği gibiyse ve kaşıntı oluşturuyorsa mantar enfeksiyonudur bende yaşadım oyüzden biliyorum canım
Kadik59 SumeyyeTpl Benimde sizin gibi akıntım var kaşıntım ve yanmam yok ama az önce enfeksiyon olduğunu öğrendim şimdi ilaçlarımı almaya gidiyorum. İhmal etmeyin test yaptırın.
Btm571 Hamisbayan Yaa ne yaptınız peki doktor ne verdi size benimde aynı şikayet var 9 haftalığım ağrım yok sadece peyniriimsi akıntı var
SumeyyeTpl Hamisbayan yok ne peynirimsi ne süt kesiği gibi çok hafif sarı yapışkan şekilde geliyor ama kaşıntı yok
carpediemm1 Benim de normalde süt kesiği gibi akıntım oluyordu bugün çok daha büyük bi akıntı geldi 18 haftalık hamileyim. Endişelendim ben de