Havaların soğumasından mı neden bilmiyorum iki gündür ayak bileklerim çok ağrıyor gün içinde çok fazla ayakta değilim ama böyle sızlama şeklinde ağrıyor ovunca rahatlıyor hamilelikten mi acaba diyorum ama havalar soğuyunca da ağrır diye duydum. Varmı böyle ağrısı olan birde ben küçükken çok ağrırdı ayaklarım doktor boyu uzuycak demişti uzadım artık uzamıyorumdur herhalde yine aynı yer ayak bileklerim ağrıyor😂