6 haftalık hamileyim yaklaşık 45 dk aynı pozisyonda uzanıyordum kalkmaya çalışmamla birlikte sanki bıçak gibi bir şey batmaya başladı hareket dahi edemedim hafif gaz problemim de var tecrübeli veya başına gelen var mı acaba tedirgin oldum ama biraz ağrılarım dindi çok az kasık bölgemde ağrım var başta olan ağrı ve acımda göbek deliğinin tam altı ve kasıktaydı bilgilendirirseniz çok mutlu olurum