Yumurta büyümesinde sorun yokken çatlama sorunu olduğunu bildiğim halde doktora da dedim yine çatlatma iğnesi kullandırmadı maalesef 6,5 cm ve 5 cm kist oluşmuş şimdi bana 2 ay ara ver kist gitsin dedi çok sinir oldum. Yumurta şişmiş artık haplardan çatlamamış işte kist olmuş 2 ay ne demek zaten gün geçmiyor.
Kızlar bu kist gitsin diye şimdi soğaın kürüne başladım var mı başka önerisi olan.