merimiri
Benimde ilk başlarda kansızlığın vardı yüksek değildi vitaminlerle destekledik.
İlk 3 ay tatlı yiyemediğim ekşi aşerdiğim için pekmez vs kan yapıcı şeyler yiyememiştim. Sadece komposto içebiliyordum (vişne)
Sadece ilaçla değil yiyeceklerle desteklenecek bir rutin oluşturmak gerekli.
Şimdi 28. Haftamdayım doktorum kansızlığın devam ediyor dedi ilaç başlattı.
Aynı zamanda sabahları karadut pekmezi içiyorum bir kaşık aç karna birde kuru erik üncir vs kahvaltıma ekledik destekliyormuş.
Araştırmalarıma göre elimden ne geliyosa yapıyorum işte.
Çaya düşkünlüğüm arttı bırakmmam lazım aslında azaltmaya çalışıyorum.