Bende 34 haftadan beri aynen böyle 37 hafta olduk durum aynı baskı kasıklarda ağrı yürürken yatarken hiç rahat ha geldi ha gelecek gibi oluyor ama doğuma dair belirti yok okudum kadarıyla doğuma hazırlık yapıyor kaslarımız ve çatimiz büyüdükçe bebekle beraber geriliyor o yüzden canımız yanıyor ama yinede sık sık kontrole gitmekte fayda var heran tekikteyim ben