Yani boyu kilosu gayet normal sizin ebe abartmış bence bizimki de 1 yaşında 10. 700 boyuda 76 cm hatta son iki ayda hiç bir santim bile uzamamisti hiç sıkıntı yapmadı hatta bizimki etraftaki aynı aylardaki kuzenlerinden topalak bizde tatlı ekmek falan kisiyoruz elimizden geldiğince