Sarkac Arkadaşlar merhaba adetime 3 gün kaldı.sağ kasığıma hafif agrı girip çıkıyor. Adet agrisi gibi degil bu hamilelik belirtisimi?
Sarkac Serapjjj persmbeye kadar gidemcm test almaya zor duruyrm. Banda degisik geldi tek taraftan bole agrimasi
Sarkac Paronayanne 6 7 gun kals ogleyfi notmal adet agrisi gbi cektm smdi agri giriyor gidiyr sag taraftn
miavega Sarkac benim de böyle devamlı ağrı değil de sancı ya da kasılma gibiydi. Garip gelmişti test yapmıştım pozitif çıkmıştı ☺️
Neslihankrhmt Sarkac yani iki tarafta da oldu sırtım üşüdü ve sık idrara çıkma, özellikle göğüs hassasiyeti
biranneo_ Bende kasık ağrısı bel ağrısı olmuştu ama adetimden önce de gebellikle bunları yaşadığım için hamileliğe yormamıştım
Sarkac biranneo_ normalde kask agrisi vardi normal adet olcm sandm da saat kactan beri tek sag kasgma gryr gelyr dedm yerlesme olablr mi
biranneo_ Sarkac anladım canım zaten adet döngüne çok az kalmış biraz daha sabret inşallah bebiş vardır 😊 göğüs hassasiyeti kasıklarda ağrı bel ağrısı ve aşırı uyku hali bende çok belirgindi ilk zamanlarda
Donthappymom Sarkac bazen enfeksiyonda olabiliyor 🌺 adetin geçene kadar bekle kendini olumsuzluğa da hazırla ki üzülme benimde adetim geçiyor ar+med testi negatif çıktı bende anlamadım🥺🥺
Sarkac biranneo_ antibiyptik kullancm cnm enfeksiyon var o yuzden kullanmyrm antibiyotgr bir netlesse rahatlcm off😐
Asyaeylul2816 Sarkac böyle iğne saplamasıngibimi özellikle ani hareketlerde oluyorsa gebelik belirtisi olabilir ☺️
Sarkac Asyaeylul2816 aynen cnm ole sadrdm.normal adet agrisi gbi ddgil bir anda girdi çıktı bende sasrdm bakalm ins cnm🤗