goncacem Serapjjj ben 🙈 39+4 ve hala hiçbir şekilde belirtim yok yarın sezaryen için gün isteyecem daha duramıyorum ellerim ayaklarım şiş bel ağrım fazla 😓 bi de sürekli düşünmekten strese girdim
KbK Serapjjj bizim de 16+3 olduk bugün perşembe randevumuz var özelde ki doktor 14 haftayken %80 erkek demişti bakalım bnde bekliyorum bu doktor ne diyicek
KbK Serapjjj bmde öyle düşünüyorum ama bazen tam tersi olaylarda çıka biliyor tabi o yüzden insan emin olmak istiyor
Yarenn-mom Benimde yarın doktor randevum var 23 haftalığız ve detaylı ultrasona gireceğiz , heycandan uyuyamıyorum 😍🥹
Asyaeylul2816 Serapjjj 14haftalıkken erkeğe benziyor demişti yarın 16haftalık olmuş olcam bakalım cinsiyetine ne dicek🥰🤲🏼iki kızım var inşallah Buda sağlıklı hayırlı bi erkektir