Salı günü doğumum var sezeryan olucam korkudan elim ayağım titriyor midem bulanıyor. Uyuşturma olarak tecrübeli kişiler bana yardımcı olabilir mi? Doktoruma sormuştum ama bir tanesç için büyük ameliyatlarda kullanılıyor hiç gerek yok ona falan dedi hangisiydi unuttum