C01 ben ilk doğumumu orda yaptm 3 yıl oluyor Zeynep hoca vardı ozaman ama ilgi ve bakım olarak Batman’daki bir numara bence cübkü medikalin odaları devlet hastanesini aratmıyor yaşam da hersey tertemiz ve refakatciye kadar herseyle ilginip özel olark ilgi gösteriyorlar ben cok memnn kalmıştım yine orda düşünüyorum güneş hocaya gidiyorm