Örneğin dondurucuya koymuş olduğum 160 ml olan süt var , dondurucudan alıp normal buzdolabı bölümüne koysam orada çözülse , biberona da ihtiyacım kadar koysam o poşetten yine örneğin 80 ml aldım geri kalanı bozdolapta durup bir iki saat sonra veya gün içerisinde yine bebeğe verebiliyor muyum ? Nasıl yapıyorsunuz sağdıgınız sütlerinizi