Gyulche bende şuan 23 haftalığım geçen gün kontrole gittim detaylı ultrasonum da vardı doktora dedim çocuk aşağıda baskı yapıyor orada hissetmem normal mi diye de dedi ki normal bazen eliyle bazen ayağıyla vurur öyle hissedersin dedi herşey yolunda. Zaten ultrasonda da beyfendi bağdaş kurmuş oturur pozisyondaydı dedi şuan yine ayağını açıp tekme atsa ayağı aşağıda olduğu için orada hissedersin korkma dedi 😄