Fulya1993 Çok kötüyüm boğazım burnum nefes alamadığım için uyuyamıyorum da burun spreyi sıksam bişey olur mu
Symnr166 Fulya1993 ben doktoruma sorarak burun spreyi kullandım olvin markası üç gün kullan canım demişti doktorum ama benim çok tıkandığı için hala ara ara sıkıyorum 🥲
Rsahbaz Fulya1993 ben hep kullandım hala kullanıyorum. Sterimar en doğalı. Biraz pahalanmış ama bayağı büyük neredeyse 7 aydır kullanıyorum
nesli3452 Fulya1993 bebeğin sağlığına etki ediyor diye biliyorum yasaktı kullanmadım ben doğal yollarla atlattım geçti
Fulya1993 Arkadaşlar cidden ne zararı vardır doktora gidemedim çok kötü grip oldim eczacı otrivine 2 kere sikabilirsin az miktarda dedi ama ne zararı olabilir
tuzlulimoon Fulya1993 içerik olarak önerilmeyenler var en iyisini doktorunuz bilir benim alerjilerim var kullandığım bütün spreyleri bıraktırdı doktorum sadece okyanus suyu. Annelik zoor🥹 Çok tıkalıysanız çaydanlıkta su kaynatın buğusunda durun biraz iyi gelir umarım🌸
Fulya1993 tuzlulimoon doktora randevum pazartesi günü acile de girmek istemedim eczacı da bunu önerdi otrivine dedi ama sıktım içim de rahat etmedi yine de
Rsahbaz _1-2slmgmz en çabuk açan o ben bir haftadır hastayım daha da tıkandı burnum mecbur illiadin kullandım ama içinde çokta masum şeyler yok sterimar daha doğal. Eğer gripten değil hamileliktense bence illiadin kullanmayın derim
Fulya1993 _1-2slmgmz öyle mi inşallah bişey olmaz diyorum artık sıktım yani nefes alamadım 2 gündür uyuyamadım baş ağrısı yapri bu sefer
Fulya1993 Rsahbaz stremiar malesef açmadı tuzlu su serum su hiç biri açmıyor mecbur kaldım burun spreyine
tuzlulimoon Fulya1993 eczacı önerdiyse onlarda riske atmaz ya sonuçta onlarında içerik bilgileri var inşallah iyi gelir gönlünüzü ferah tutun. Bol bol su için bu arada bu grip çok fena geçmiyor yeni atlattım ben de🥺
Rsahbaz Fulya1993 o zaman tek çare illiadin. Tuzlu su çekmeye de çok zararlı diyorlar son zamanlarda.
Fulya1993 tuzlulimoon gerçekten çok kötü ya öksürük bir yandan burnum tıkalı boğazım ağzım uçuk içinde ağzımın icinfe sırf aft çıktı berbat haldeyim
nesli3452 Fulya1993 valla bende aynıydım tam 2 hafta çektim buhar dene ben naneli su kaynatıp kafama havlu kapatıp komple buharı soludum buhar bitene kdar günde iki kere yap burnun açılıyor iyi geliyor