Slnhrgnc bende 36+6dayim canım özellikle sabahları ilk uyandığımda ellerim uyusuyor ve şişiyor avućlarımı kapatamiyorum sinir sıkışması oluyormuş bazen ellik falan kullanmak gerekiyormus öyle birşey sanmıştım ama degilmis sürekli bi tarafa yani ya sağ kolumun üzerine ya da sol kolumun üzerine yattığım için oluyormus birde son zamanlarda şişlik oluyor ister istemez, yastığımı biraz yükselttim daha iyi şimdi çareyi böyle buldum ben canım