Busy Gizem111 evet ikisi de doğru çıktı. 12. Hafta da büyük ihtimal diye söyledi doktor. 16. Hafta da kesin dedi. İki cinsiyet de doğru çıktı
Sermec27 Gizem111 yaşayan bir oğlum var canım ilk oğlum cennette inşallah karnımdaki oğlum da sağ salim gelir dünyaya 🥰 neden güldün kiz
1palyaco Gizem111 ben 12de gittim ikili taramaya doktorum görebilmek için baya uğraştı ama olmadı . 14+4 de gittiğim de yine uğraştı o zaman görebildi .
Sermec27 Gizem111 iki olacak aslında eğer doğarsa Allah’ın izniyle sağlıkla dünyaya gelsinler de varsın yaramaz olsunlar 🥰