Herkese selamlar. 32+3 teyim. Aşırı mide yanmam var. Ara sırada kusuyorum zaten en başından beri mide bulantısı sebebiyle prilam kullanıyodum. Mide yanması içinde rennie duo verdi dün doktorum yemeklerden sonra ve gece yatmadan önce iç dedi. Rahatlatıyor ama tamamen geçmiyor tabi. Benimle aynı durumda olan varmı? Doktor mide yanmalarının normal olduğunu söyledi ama arada kusuyorum da.