Kızlar tedirgin olduğum için sormak istedim covid yüzünden doktorum antibiyotik verdi . Aksam 21.15 gibi yemek yedim 22.20 de antibiyotik içtim bu şekilde içtim arada nerdeyse 1 saat var tokluk oluyor mu yoksa yemek yedikten hemen sonra mı içmem gerekirdi ? Bir an tırstım bisey olur mu diye