Firstmommy Herkes gibi bende heyecanla haftalarımk doldurmayı bekledim ve sonunda günümüz geldi çattı.18/12/2018 e sezeryan günümüzü aldık ve heyecanla beklmeye basladık.(iri bir bebekti ve normal dogum zamanı beklendiğinde zorunlu sezeryan sınırlarına ulasıyordu.) Gece hiç uyumadan sabah çantamızla hastaneye gittik ve son nstler de cekildikten sonra odamıza cıktık.Gereken bütğn hazırlıklar yapıldı ve ameliyathaneye girdikten sonra spinal anestezi ile uyusturuldum.Sonrasında bebeğimin dısarı cıkması sadece 10 dakika sürdü.11:13 te duydugum tek ses kızımın oldu.❤️ Sonrasında hemen yukarı aldılar kızımı ve ben arkasından hadi hemen bende cıkmak istiyorum diye söylenmeye baslayınca sakinleştirici ile uyusturuldum🤦🏼♀️😀 Odama cıktıgımda ise onu gördğüm an o kadar cok agladım ki.. İnanamadım benim olduguna , bir kaç saat önce canım yandıgı için hayıflanmam bir anda onu görünce her seyi unutturdu.1 gun kaldık hastanede ve eve geçtik şimdi beraber uyuyoruz.Dünyadaki en masum en saf en güzel his anne olmakmış.Spinal anestezi ile 38 hafta da 4 kg 54 cm bebeğimi dünyaya getirdim.Sorularınıza varsa cevaplayabilirim.Herkese saglıklı günler ...Allah herkesin gebeliğini sağlıkla sonuclandırsın inşallah ❤️🙌🏻
Pekinseyma Firstmommy Allah analı babalı buyutsun canım benim darısı bizim başımıza artık başağrısı oldumu peki
Melike658 Firstmommy Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻 İlk ayağa kalkış nasıldı çok zorlandınız mı
Firstmommy Kelebek1 özel olarak degil fakat hamile oldugunu ogrendiğimden beri iki kişilik yiyorum..Porsiyon olarak değil sadece fazla protein alımı yayaparak beslendim