Kızlar ya ilk kızımda hiç böyle olduğunu hatırlamıyorum ikinci gebeliğimde resmen bebeğim çıkmak istiyormuş gibi hareket ettikçe rahme baskı yapıyor okadar çok acıyo ki bu normal mi ?
Benim haftamda olup yaşayan var mı sürekli içerden çıkmak için baskı uyguluyor gibi bian suyunu patlacak gibi daha çok küçük ya bazen erken gelicek diye de çok korkuyorum 😕