Civcicvv şöyle bişey benim son adet tarihim 9 kasım diye söyledim doktoruma ben hamile olduğumdan hiç süphelenmedim 26 aralıkta test yaptım çok silik çıktı daha sonra ertesi gün tekrar yaptım tek çizgi çıktı
19 ocakta doktora gittim çünkü anca sıra bulabiilmiştim işten dolayı oda altı haftalık hamile olduğumu söyledi 😊
Ayrıc son adet tarihimi 7 aralık diye söyliceksin geç yumurtlama geç döllenme olmuş o yüzden adet görmemişim tarifi geldiğinde de
Şuanda 8+4 olduk şükür
Birsz karşık oldu ama anlatabilmişimdir umarım