Benim gecikmenin 11. Günü bugün hep test yaptım çıkmadı perşembe günü silik çizgisi cikti kan verdim 0.28 çıktı sonra makine arızaliymis şimdide yarın vericem aile hekiminde bugün gene yaptim silik çıktı bakalım salı günü sonuç çıkar ne çıkar bilmiyorum ama testlerde silik cikiyo hep