Kızlar adetimden yaklaşık 20 gün geçti evde 3 tane test yaptım çok belli olmayan hayalet çizgi gördüm kan verdim iki çıktı iki gün sonra verdim 7 çıktı yarın yine vericem ama korkularım var geç döllenme olabilir dendi ve bu durumlarda evde yapılan testlere yansıması çok zormuş süründürürüm bir durum açıkçası bende kaset testte net göremeyince korkuyorum benim durumumda olanlar lütfen bilgilendirin beniii