Arkadaşlar merhaba,
20 gün önce dr kontrolüne gittim. Gitme sebebim reglimin 35 gün geçmesiydi. Önceki tetkiklerim hormon testlerim gayet iyiydi. Doktor pcos baslangıcı dedi. Kilo vermen lazım dedi, inofolik combi verdi birde tarlusal verdi. Tarlusal bittikten sonra 10 gün içinde regl olacaksın dedi bugün 13. Gün… 53 gün oldu reglim geceli ve kasıklarımda sanki regl olacakmısım gibi hafif ağrı var ama olamıyorum. Hayıt tohumu suyu içiyorum, sabah aksam çocukta istiyoruz… Regl olamadıgım için çok stresliyim… ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Yaş 28 bu arada…