Neslihankrhmt bende 12 haftalik iken karın ön duvarı oluşmadığı için kaybetmiştim 2 ay sonra tekrar gebe kaldım aman aman sevinç göstermedim bağlanmak istemedim hâlâ biraz daha öyleyim ama ya yine olursa diye kendimi de yiyip bitirmedim Allaha bıraktım sığındım simdi 7 aylık olduk nasipse nisan başı doğum .. hersey kısmet kendini üzme canimm💕 saglikla sihhatle kucağına almayı nasip etsin Rabbim..