Acemiiiii benim kızımda öyleydi erken doğduğu için hep bir uyku hali bide sarılıktı kasları grlişmedipinden çenesinin, çok çabuk yorulur bırakırdı şırınga mı denemedim biberon mu denemedim kaşık biberon vs Hersey .. uyandırmak zulümdü saçlarımı yolacak kıvama geliyordum ayaklarını falan sık demişti hemşire ama nafileydi ama sabrettim iki haftanın sonunda emmesi yavaş yavaş arttı ❤️ sonra belli bir rutin oluşturduk .. zamanla uğraşınız azalacaktır içiniz rahat olsun